STORA BRÖST

Coolladies bloggarna Elin och Jenny skrev ganska nyss ett uttalande om att jag bara går runt och skryter om att jag har stora bröst. NEJ, ska jag svara er. Jag skryter inte OCH dessutom är det äkta vara. Men jag ska tala om för er att det absolut inte bara positiva saker med att ha stora bröst, det finns faktiskt flera nackdelar med det också!
 
1.  Det svårt att hitta en fin BH som ger en snyggform. DOM SER JU SPETSIGA UT, SOM MORÖTTER
 
2. Man kan inte sova på magen för man når inte kudden!
 
3. Fast däremot kan man använda dom som kudde ändå. Ganska bra om man åker bil osv
 
4. Man kan inte ha skjortor eftersom det inte finns någon som passar. 
 
5. Man ser tjock ut
 
6. Om man springer/går flyger tuttarna upp i ansiktet vilket kan leda till att man kvävs och dör - av sina egna bröst. 

Kommentarer
Postat av: Larra

bullshit

2012-10-15 @ 22:28:22
URL: http://coolladies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0