JAGAD

Tänkte visa några bilder från en gång när jag blev jagad av några haters men hittade inga bilder från den gången.. Så visar en annan som är ifrån en gång när jag cyklade runt i varberg (där jag har min fina 5plans stuga). Han var så galen så jag trodde verkligen att jag skulle dö.. och jag kan inte riktigt hantera mina känslor så när jag är rädd eller ledsen så skrattar jag och det kan ni se på bilden! Egentligen var jag sååååå sjukt rädd. Trodde verkligen att min sista stund var kommen.. som tur var hittade jag en cykel så jag klarade mig fast sen visade det sig att det var en jägare som sköt alla sniglar som var runt mig . Så borde väl tacka honom egentligen, fast nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0