lista<3333

Hur bor du: I min egna lyxvilla mitt på stranden (betyder inte att ni får komma hit)

Brukar du komma i tid: nej

Kan du laga mat: omg nej det är bara för fattiga människor

Vad jobbar du med/pluggar du: kändisbloggare och jaa pluggar ju också man vill ju ha extra cash liksom

Vad har du på dig just nu: mina mjukisbyxor i äkta guld och en tröja från chanel

Har du någon fobi: fattiga människor

Hade du en bra kväll igår: omg ja, träffade min mr right

Vilket är ditt senaste inköp: hm.. 5 par nya jefferey campbell skor

Din favoritdryck på morgonen: en vitamin shake

Var fick du dina senaste pengar ifrån: eh dahh, vad tror ni ?

Har du sovit i din egen säng inatt: hihihi

Vad hade du sönder senast: ditt ansikte

Vem snackade du med senast: några fans :)<3

Varm favoritdricka: mm varm juice är så sjukt gott

Favoritdricka när du är riktigt törstig: champagne eller vin

Alkoholhaltig favoritdricka: omgggg allt helst zaranoff alltså, så sjukt gott ju

När gjorde du senast något riktigt dumt: gör aldrig något dumt men jo i lördags kanske.. då jag tackade nej till en sak från ett fans

Saknar du någon just nu: mm

Vad ska man göra för att få dig irriterad: göra mig irriterad :)

Någon jag stör mig på: alla moralkärringar

 

Senaste person du kramade: mr xxxxx


Senaste person du ringde: mr xxxxxx

Senaste person som ringde dig: mr xxxx

Vad drack du senast: zaranoff<3

Vill du ha barn: omg  nej aldrig i livet

Längtar du till din nästa födelsedag: nej har åldersnoja faktistk..

Har rakat dina ben någon gång: nej , brukar kamma dom! funkar lika bra

Är du sugen på något nu: hmmmm ;)

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingen! man får ju gula tänder

Använder du hudkräm: ja, det är viktigt att tillföra fukt till huden..

Attraheras du av män med skägg: ja.. speciellt tomten, men det är ju över nu

Micro-pop eller poppa själv: popcorn är ju onyttigt så inget

Brukar du baka: nej sånt köper man

Röstade du i det senaste valet: ja röstade opå mitt eget parti

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jaa.. har ju pengar så det räcker<333

Vilken låt lyssnade du senast på: min egna låt som släpps om ett tag !

Har någon annan sovit i din säng inatt: hihihihih

Vad tycker du är äckligt: fattiga människor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0